fbpx

Creatieve campagnes die je nekharen overeind doen staan!

Opvallen in de massa

De moderne mens wordt dagelijks overspoeld met een overload aan informatie. De vraag is: ‘hoe kan jij als bedrijf toch je boodschap overbrengen?’ Mensen hebben enkel affiniteit met zaken waarmee ze zich verbonden voelen, zaken die hen raken. Met een creatieve, opvallende campagne kan je in een tsunami van informatie er toch uit springen!

Een goede campagne verspreidt zich als een lopend vuurtje

Een creatieve campagne vraagt om veel strategisch denkwerk. Daarom beginnen we met een uitgebreide denkoefening: ‘Wat is de boodschap?’ ‘Wie willen we bereiken?’ ‘Kunnen we humor of emotie toevoegen?’ Wanneer we op één lijn zitten, gaan we aan de slag met woord en beeld. Een creatieve campagne vormt één groot geheel. Ze wordt meestal verspreid over meerdere kanalen en in meerdere vormen. Van grafische creaties tot geanimeerde video’s, je kan het zo gek niet bedenken! Eén ding is zeker, het moet opvallen!

Doelen van de campagnes

Elke campagne heeft één of meerdere specifieke doelen. Mogelijke doelen zijn:

  • Je naamsbekendheid vergroten
  • Leads verzamelen
  • De omzet van je bestaande klanten maximaliseren

Vaak heeft een campagne één hoofddoel en meerdere subdoelen. Voordat we überhaupt beginnen aan een creatieve campagne, leggen we eerst samen de doelen vast.

Doelgroep targetten

Je kan niet iedereen over dezelfde kam scheren, ook niet met marketing. Je kan best je doelgroep opdelen in verschillende kleinere subdoelgroepen. Zo communiceer je steeds op maat. We leiden mensen uit jouw doelpubliek doorheen hun eigen ‘Customer Journey’. Vreemden vormen we om naar bezoekers, van bezoekers maken we leads, leads worden klanten en klanten worden fans!

Let's conquer the world together

Een toffe campagne begint met een zot idee, een geniale ingeving of gewoon een productieve brainstorm. Wij hebben alvast zin om jouw merk op de kaart te zetten!

“Hallo! Ik ben Wouter, zaakvoerder en Art Director bij Yungo. Met al je vragen kan je bij mij terecht. Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw campagne eruit springt!”

Share via
Copy link